Tankar från en mintkväka

Alla inlägg under maj 2011

Av mintkvakan - 12 maj 2011 14:46

Va ett tag sen jag printade ner ett par rader eller 12 här, så jag antar att det är dags igen nu då.


Har haft fullt upp med att röja och städa på Duvhöksgränd. Det som finns kvar i lägenheten ska antingen kastas eller så ska någonn annan ha det.


Örtagatan ser ut som ett atombombat skithus, men sakta sakta, med små små små babysteg hittar saker ut ur kartongerna. Har idag skruvat isär köksbordet (som stod i trapphuset) för att kunna få in den igenom ytterdörren, och sen skruvat ihop det igen. Satans bord och väga!!


Tur man är envisare än synden annars hade bordet legat i trappen i all evighet! Eller ja... Tills  kommit hem från jobbet iaf....


Nu ska jag dock ta mig en kopp kaffe innan jag ger mig på projekt: "få-in-kläderna-i-alldeles-för-små-garderober". Wish me luck!


Surfa lite kanske man ska göra också....


Lite som inte är flyttrelaterat då... Jag har nästan fått ut p-stavarna. har en kvar. Som ska bort efter röntgen gissar jag på. Då jag inte kan känna den... Så då måste den röntgas rätt på.


Kommer dock inte sätta i en ny stav, då jag anser att det är ganska puckat av mig att frivilligt utsätta mig för något som är för mig psykiskt jobbigt!


Jaja... Kanske kommer ett inlägg till senare!


 



Av mintkvakan - 8 maj 2011 12:24

Målade klädkammaren igår. Blev lite kladdigt.... // Mintkväkan

Bloppis-annons
Av mintkvakan - 4 maj 2011 14:23

Aldrig använda.


Storlek 128


Militärmönstrade.


Ev fraktkostnad står jag för.


 

 

Barnkläder & Skor, Säljes - Enköping (Uppsala län)
Pris:    400:-
Telefon:    0709696295
 
Bloppis-annons
Av mintkvakan - 4 maj 2011 14:19

Färg: Brun

Bäddmått: 160x200

Skick: Använd


Sängbord medföljer.

Bäddmadrass+madrass medföljer ej.


Endast avhämtning och kontant betalning. Jag levererar ej!!


Sängbord

  

Sänggavel


 


  

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Möbler & Heminredning, Säljes - Enköping (Uppsala län)
Pris:    1 300:-
 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards