Tankar från en mintkväka

Alla inlägg under november 2011

Av mintkvakan - 3 november 2011 12:05

Ja här kommer lite bilder från våran dag. Kvaliten är inte den bästa men sällskapet och dagen har varit det så det jämnade ut sig!


                       


Efter att vi åkt skridskor i dryga timmen så drog vi till Tammerfors och tog oss e välförtjänt fika...


Nu ska jag ta mig lite kaffe! Hörs en annan gång!


Ja just det... Klicka på bilderna så borde dom bli större!


Av mintkvakan - 3 november 2011 07:35

Idag ska jag, en kompis åka ner till Bachohallen för att åka skridskor med våra barn.


Skulle haft ett lånebarn också, men hon bestämmde sig för att bli förkyld istället... Men det kommer fler tillfällen till att åka skridskor.


Ska försöka att komma ihåg att ta med mig kameran och att använda den! Så kommer det upp bilder här sen!


Nu kaffe och Bolibompa!


Av mintkvakan - 1 november 2011 09:58

Ja idag är det andra dagen på höstlovet. Har inte den blekaste aning om vad man ska hitta på idag.


Har egentligen inget att blogga om heller....


Hur mår magen då?


Magen mår bra, enligt BM så va alla mina värden perfekta och än så länge slipper jag järntillskott.


Mina hormoner har nog dock börjat spöka, för igår hade jag sådan lust att bara bita huvudet av någon, jag va skitförbannad och jag har ingen aning om varför!


Men det gick över fort och jag hade sedan en superbra dag!


Nu ska jag dricka lite kaffe!


Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards