Tankar från en mintkväka

Alla inlägg under september 2011

Av mintkvakan - 24 september 2011 14:47

Idag gjorde vi en spontan utflykt till härjarö. Med oss hade vi korv med bröd, kaffe och varm choklad.


Letade rda på en ledig grillyta och sen grillade vi korv.... Lite kyligt var det med det superfina vädret jämnade ut det!


                       


Så nu tänker jag dricka lite kaffe och bara slappa i soffan en stund...


Av mintkvakan - 23 september 2011 11:09

Vill buzza lite om DIGSTER.


Digster är alltid gratis men som Buzzador får du prova Digster Premium kostnadsfritt i sex månader. Det innebär att du får tillgång till fler spellistor och framförallt spellistor gjorda av kända artister som till exempel Rihanna och Lady Gaga, som du kan spela upp i Spotify, iTunes och WiMP.


Man skapar ett konto och kan sedan skapa spellistor som man kan dela med sig av och spela upp.


Nu är det så att jag kan erbjuda dig en möjlighet att pröva på Digster Premium i 6 månader helt gratis....


Intresserad?


Släng in en liten kommentar med din mejladress så skickar jag en kod till dig.


Det enda jag skulle vilja ha från dig i utbyte mot koden är lite åsikter om vad du tyckte om tjänsten...


Det låter väl bra va?


Av mintkvakan - 22 september 2011 11:48

Skrev en insändare till våran lokaltidning....



Har många fler på lager... Nu när man fått en åsikt publicerad så kanske man kan få fler publicerade....


Jag har som många redan vet mycket åsikter om en massa saker!!


Av mintkvakan - 21 september 2011 10:11

Jag vet att det är tidigt ännu men man måste ju börja planera någongång eller hur?


Det är ju en hel del som behövs när man ska ha bebis....


  • Spjälsäng med tillbehör
  • Vagn
  • Bilbarnstol för baby (jag har en modellen större)
  • Blöjor (börja köpa hem om en månad eller så, så man har ett rejält lager hemma)
  • Tvättlappar
  • Skötbord
  • Napp
  • Babysitter
  • Kläder (vet ej ännu om jag tänker ta reda på vad det blir när möjligheten ges)
  • Gravidbok ska införskaffas
  • Nappflaskor

Finns säkert miljoner saker till som behövs, men detta är väl det viktigaste.


Så har du något som du kan tänka dig skänka/sälja billigt till mig kan du väl höra av dig!


Av mintkvakan - 20 september 2011 18:25

Idag kissade jag på en sticka...



Så nu återstår att bara att kontakta BM och allt sånt där! Sen så ska man väl försöka fota magen med jämna mellanrum och posta här så alla kan få se när man förvändlas till strandad val! *hahahaha*


Men detta är alltså väntat och planerat! Jag är så lycklig och jag hoppas att jag får må bra under hela graviditeten!


Av mintkvakan - 20 september 2011 09:39

Min viktiga post kom inte igår så idag fortsätter min väntan...


Hoppas på att det kommer idag!


Och förhoppningsvis innebär posten goda nyheter!


Nu återgår jag till att sitta och stirra på brevinkastet!


Av mintkvakan - 19 september 2011 13:09

Kan posten komma någon gång???


Jag väntar ju faktiskt på viktig post!!


Av mintkvakan - 17 september 2011 19:41

Och vraket står fortfarande kvar på grusplanen...


Kan ju dock konstatera genom att ha kollat igenom bilderna att någon har varit och pillat/lekt med bilen sen jag tog kort på den första gången. Täkte inte på det förrens Skrutt sa att dörren va stängd nu men varit öppen tidigare.


Nikko kikar nyfiket runt på vraket....


Någon har varit där och stängt baklucka och en dörr...


 

En utbränd motor...


 

Nikko tog lite kort han också....


Bamse satt och solade och spanade efter brudar....


Skylark the CSI-agent.....



Usch vad den har rostat....


Innanmätet på vraket.


Detta har engång i tiden varit ett chassinummer....


Ja, nu ska jag återgå till min kopp kaffe samt glo lite på F som håller på att gå igenom en massa kablar av sorten "vi-sparar-dessa-för-dom-kan-vara-bra-att-ha-någon-gång-sen".


Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards