Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Grillat x 2

Av mintkvakan - 4 juni 2011 20:36

Två dagar irad har man då grillat! Så gott och mysigt! Man umgås på ett helt annat sätt när man är ute och grillar om man jämför med när man lagar mat "på vanligt vis"!


 


Igår grillades det flintastek, kebabspett och korv. Tillbehör: potatissallad.


Idag blev det "bara" korv och potatissallad och/eller bröd.. Men smaskigt är det.


Och så länge vädret håller sig så tänker jag äta grillat... Så nu ska man bara plocka fram sina grillrecept och starta fantasin. Lite trist att grilla flintastek 7 dar i veckan... Men inget man lider av direkt...


Nä.. Nu ska jag klä på mig lite, har precis tagit ett avkopplande och småblodigt bad...


Rakade bena och upptäckte sen att jag lyckas snitta mig i benet... Så nu har man plåster på benet och känner sig lite ynklig... Eller inte... *hahahaha*


Nä ut med hunden en vändasamt passa på att plocka undan grillen...


Hörs en annan gång!


 

 
 
Sis

Sis

5 juni 2011 13:08

inte komma till kolsva o grilla ?? lr de va inget.. DU HAR JUH ALDRIG TID MED DIN SYSTER !

http://19pandan83.bloggplatsen.se

mintkvakan

6 juni 2011 10:36

Hade inte du flippat ur så hade du fått besök i fredags. När du messade satt vi på MAX och funderade på om vi skulle ta och fortsätta från V-ås till Kolsva... Lite suprise så där...

 
sis

sis

11 juni 2011 10:47

jag sms nr2 då ni satt på MAX.. med 1-2st ? sms jag då.. men då ni satt på motorvägen till Västerås-IKEA då sms jag nr1.. så tog 2timmar lr mer lr färre att svara på på sms nr1... med orden " Har inte tid "
Vilket är ganska vanligt sms när ni är i krokarna ! jag har kvar sms-konversationen ! inkl de du raderade på face!

http://19pandan83.bloggplatsen.se

mintkvakan

11 juni 2011 23:57

Men lägg ner nu...

 
Ingen bild

sis

12 juni 2011 23:23

Lägga ner ? Varför ? Kan du för en gångs skull tala sanning. ?? Varför skulle jag ta upp en lögn om dig ? Jag har tagit mycket skit och ställt upp som syster När Vi va yngre. Du har tagit saker olovligen från mig, från mamma å pappa. Men du har skyllt på mig.Lea har tagit , Lea kan ha slarvat bort osv. Sorry lite under bältet men Jag Är trött på att bli behandlad illa av min egen syster , storasyster dessutom !

 
Ingen bild

"du vet nog vem"

14 juni 2011 16:15

jisses... o du ska va storasyrra ? en dag kan det va försent för er o få bättre syster relation..tänkt på det ? då lär du ångra dig bittert... jag är glad jag slipper kalla dig syster..

mintkvakan

14 juni 2011 18:54

1. Vem är du?
2. Vad baserar du din åsikt på?
3. Varför ska jag ta åt mig från någon som inte kan skriva sitt namn?

 
Ingen bild

Frida

16 juni 2011 02:18

Haha seriöst ?!. Jävligt fegt att inte skriva ut vem man är och lägga it en sån komentar!. Dom här komentarerna var ju bland dom löjligaste jag läst. Att Nilla är storasyster det märks allt för Lea du behöver mogna till och växa upp..

 
Sis

Sis

16 juni 2011 10:25

Frida.. håll din nyfikna kåta skvallerhjärna utanför detta ! detta e nåt mellan mig o Nilla !

http://19pandan83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards