Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Drömmar om silver... Drömmar om ROSA!!

Av mintkvakan - 15 juni 2011 22:51

Japp...


Har 3 saker på min "avklara-innan-sommaren-är-slut-lista":


  • Hemligt
  • Skaffa körkort
  • Skaffa bil

Den sista punkten är förhoppningsvis fixad innan helgen... Ja jag vet normalt har man körkort INNAN man skaffar bil. Men denna verkar vara skapad för mig! Den känns rätt! Så jag hoppas att det är så. För jag kommer seriöst grina hejdlöst om det är något allvarligt fel på henne förrutom att hon enligt beskrivning har blivit lite senil... *skrattar*



Så imorgon ska jag ringa och flirta lite med några väldigt vackra personer, och sen åker vi förhoppningsvis och kikar på denna på fredag! Och jag hoppas på att hon följer med mig tillbaka till Enköping...


Men å andra sidan så får man sällan allt man vill ha så jag ska väl inte hoppas på för mycket antar jag... 


Men om den följer med mig hem så har jag en fråga till sötaste Grannen: Vill du vara min chaufför till jag har en egen rosa lapp som matchar bilen??


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards