Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Planeringsdags nu då...

Av mintkvakan - 21 september 2011 10:11

Jag vet att det är tidigt ännu men man måste ju börja planera någongång eller hur?


Det är ju en hel del som behövs när man ska ha bebis....


  • Spjälsäng med tillbehör
  • Vagn
  • Bilbarnstol för baby (jag har en modellen större)
  • Blöjor (börja köpa hem om en månad eller så, så man har ett rejält lager hemma)
  • Tvättlappar
  • Skötbord
  • Napp
  • Babysitter
  • Kläder (vet ej ännu om jag tänker ta reda på vad det blir när möjligheten ges)
  • Gravidbok ska införskaffas
  • Nappflaskor

Finns säkert miljoner saker till som behövs, men detta är väl det viktigaste.


Så har du något som du kan tänka dig skänka/sälja billigt till mig kan du väl höra av dig!


 
 
Ingen bild

kristina

21 september 2011 10:40

hej nilla.
vi har en vagn för salu. om du är intreserada så kan jag fixa foto på den. då får du regnskydd med på köpet. det är en kombi grizzley grå!! hör av dig. kram

 
Ingen bild

Anch

21 september 2011 11:49

Om det blir en tjej så kan du ju alltid höra av dig, har tonvis med tjejkläder så bara att du hör av dig :) Grattis ännu en gång :)

mintkvakan

21 september 2011 12:06

Känns skönt att höra! Med lite tur kan jag tom komma körandes själv och hämta... =)

 
Pandan

Pandan

21 september 2011 15:20

har för mig saxin har en heel del kläder, nåra e neutrala , om man ska köra rosa e flicka o blått e pojk.. om jag ej minns helt knas och om de e kvar.. så har hon en ikea-kasse nästan full... värt o kolla om on har kvar !

http://19pandan83.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

23 september 2011 09:00

grattis till bebben i magen!

http://www.familjenskoglund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards