Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Hoppsan Kerstin!

Av mintkvakan - 1 december 2011 08:08

Jag hade visst en blogg att sköta också... Hahahahaha!!


Ja men nu är jag här iaf och tänkte plinta ner ett par rader beståendes av totalt nonsens...


Har hunnit i graviditetsvecka 16, och har innan detta hunnit med ett par apdryga veckor som bestått utav kräkor kräkor och mera kräkor!


Men nu är man över det dryga, och mår enbart lite illa någongång ibland!


Ja andra krämpor har jag också fått så bered er på lite gnäll nu då:

  • Leder, tuttar och rygg ömmar.... (redan?? Hur fasiken ska man då ha det när man har kommit ännu längre i graviditeten??)
  • Konstant hungrig! (Eller ja, jag äter tå tuggor, blir illamående och mätt, sen går det 10 min och så är man så hungrig att det känns som att man skulle kunna tuppa av!)
  • Huvudvärk 5-6 dagar av 7 möjliga på en vecka... (Börjar bli van så jag vet knappt när jag inte har skallebank längre!)
  • Kunde inte dricka kaffe, då huvudvärken blev värre av det!

Och till alla som undrar vart tusan alla (tydligen obligatoriska) magbilder är, så kommer det snart.


Ultraljud är inbokat till den 19/12 så efter det dyker det även upp en sådan bild här på bloggen! Och NEJ!!! Tänker fan inte ta reda på vad det blir för kön på "ärtan". Varför??


Jo just enbart för att alla tjatar som fan och vill veta om det blir en pojke eller flicka! Spelar det någon roll eller??


Huvudsaken är väl att den är frisk och har tio fingrar och tio tår!


Annars då?


Jo jag har planer på att färga håret och få bort utväxten, har köpt hårfärg och nu är målet att färgen ska hamna i håret innan jul! Vi får se hur det går.... hahahahaha!!


Nä nu är det dags för morgonkaffe! Som jag äntligen klarar av att dricka igen, om jag bara tar det lugnt och inte drickr för mycket av det goda...


Hörs en annan gång!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards