Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Ojojojoj!!

Av mintkvakan - 2 april 2012 09:23

Shit pommesfrites vad dålig jag har varit på att bloggeliblogga på sistonde...


Men jag har helt enkelt inte haft ork till att skriva. Ryggen min är totalt paj men det är bara ca 6 veckor kvar tills vårat lillhjärta kommer till världen! Jag längtar så!


Och på det så är det nu påsklov, och i allmänhet under påsken kommer det att hända grejer det kan jag lova! Mer om det när dom hänt så man kan visa upp lite bilder på våra äventyr!


Det största är väl att jag har tagit mitt förnuft till fånga och tänker tokdissa min DELL streak 5:a för en rosa Samsung Galaxy S2:a.


 


Tecknade nytt abbonemang och fick telefonen på köpet samt sänkte mina mobilkostnader med närmare 150:-. Tack för det 3! Jag föll för deras abboneman 3Total för 349:-/mån ring, smsa, mmsa och surfa så mycket du vill på en månad! Ord. pris 699:- valfri mobil ingår! Kanoners tyckte jag!!


Dock kommer det att innebära att jag får ett nytt nummer en period, då mitt braiga nummer är låst till Frank på Tele2 tills den 18/5 men jag hojtar till när mitt ordinarie nummer är på plats! Och alla som jag anser VIKTIGA kommer att få mitt tillfälliga nummer, samt att jag kommer att använda Tele2 numret också då det är det numret skolan osv har...


Nu håller ryggen på att ge upp igen, så detta va allt ni fick denna gång! 3 reklam i min blogg!! Hahahahaha!!!


 
 
H J J O N S S O N

H J J O N S S O N

2 april 2012 11:07

Hej!

Jag vill bara tala om att jaghar en tävling som pågår i min blogg, det är alltså första gången för mig som ha tävling i min blogg. Jag hoppas att du vill delta med i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. <3

http://hjjonsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards