Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Nervös AB

Av mintkvakan - 12 april 2011 09:25

Dags att byta ut p-staven idag...


Emlakrämen ska på senast 11:30... Och jag hoppas verkligen att det går bättre denna gång än vad det gjorde förra gången jag bytte ut staven!


Jävla klåpare (om jag inte minns helt fel så hette hon Ingrid Karlsson eller Nilsson) va det då som karvade i min arm! Hon jobbar på Lassarettet i Enköping på gyn.mottagningen


Hon va enligt namnskylt legimiterad för det hon skulle, men vette fasiken om hon hade koll på vad hon gjorde!


Hon bedövade... på fel ställe... Sen räknade hon till 3 och sen skar hon, och jag skrek. Efter många om och men fick jag mera bedövning och den fick verka i 15 minuter innan hon fortsatte... Med att slita i staven som vuxit fast i vävnader och slit i armen... Det står i bipacksedeln hur man gör för att sätta i/plocka brt staven. Och där står det att man ska greppa staven med en peang och sen snurra på staven samtidigt som man FÖRSIKTIGT drar tillbaka peangen... Hon varken vred eller va försiktigt... Och jag kände varenda rörelse. Det gjorde så jävla ont och jag blödde nog i två dar och hade ont i typ 14 dar efter det bytet...


 

Dessa ska ut ur armen


 

Och denna ska in i armen


Jag hoppas bara att jag inte bryter ihop och säger att dom kan stoppa upp staven någonstans (inte på mig) där solen inte skiner... Och går därifrån!


Jag är en stark människa men förra stavbytet har satt sina spår... Och jag får hjärtklappning och snudd på panik bara av att tänka på det!


Det enda jag ångrar är att jag inte anmälde händelsen! För jag vet att personen i fråga jobbar kvar och har "misshandlat" flera patienter som hon "misshandlade" mig!


Nu ska jag dricka kaffe och försöka hitta massor av mentalstyrka för att klara av dagen!


 

 
 
Ingen bild

terese

12 april 2011 11:57

fy fan lider me dig " HOPPAS DE GÅR BÄTTRE NU !!!! SATMARA e vaa ja säger om den tanten !!! tur man slipper ja har spirall satte in den mvc " =)

 
Ingen bild

Ranjana

12 april 2011 12:04

Hoppas det går bra idag.. vet vad du snackar om

 
Ingen bild

Linda D S

12 april 2011 12:44

Sluta sjåpa dig! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards