Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av mintkvakan - 29 augusti 2011 13:15

Det va på tok för länge sen som jag tog hund och träningstillbehör och gick till grusplanen. Har inte direkt haft någon lust till det och då har ju tyvärr vovven fått lida för det. Men idag packade jag på mig: Kaffe, hundgodis, visselpipa och en boll och så gick vi tvärs över gatan till grusplanen.



Det va första gången vi använde visselpipan utomhus. Andra gången totalt. Har visslat inne för att lära Bamse att vissel betyder godis, så det är bäst att springa till matte fort som fan!


Och jag känner att det gick fruktansvärt bra där ute. Vi har en lång väg kvar, men fortsätter vi så här så kommer vi snart vara framme vid slutmålet!


Och efter att vi tränat en stund så avslutade vi med lite bollkastning.



Min fina vovve va jätteduktig idag, önskar jag hade tagit lite fler bilder bara. Men om vädret tillåter går vi nog ut i morgon igen.


 

Sen när vi kom in åkta Bamse ner i badkaret, för jag ville pröva hans nya shampoo som inhandlades igår. Så nu springer han omkring här hemma och luktar melon... Manligt värre! *hahahaha*



Nu ska jag ta mig lite kaffe och plugga lite körkort...

  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards