Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Cirkulationsplatser och Körriktningsvisare!

Av mintkvakan - 23 augusti 2011 11:29

Ja det är vad min senast lästa bok handlar om. Ja den handlar även om lagar och regler, om vad man får och inte får göra i trafiken....



Finns att köpa på närmaste trafikskola om du också vill läsa den!


Man blir snudd på galen av att läsa allt. Sen är det ju på det att man ska försöka komma ihåg allt viktigt så man klarar sig på en skrivning!



Men det som är drygt är nog ändå alla dessa vägmärken som man ska kunna! Några har man nog aldrig ens sett på riktigt. Kan dock tänka mig att människor i Norrland kan ha sett dom, men inte jag som bor i mellanSverige!


  

Och när det kommer till vägmärken så kan jag dom på datorn när jag kör teoriprogrammen, men med formuleringarna i dessa häften så är det knappt jag kan peka ut Stopp-skylten. Men det är väl bara att träna på! Alla uttrycker vi oss olika men jag tror nog att dessa häften tar priset! 


Nu ska jag nog dock dyka tillbaka ner i böckerna. Teorilektionerna börjar i kväll, och jag vill känna mig lite förberedd. Va ju ett tag sen man satt med körkortsteorin. Tror nog det är i alla fall 10 år sen sist!


Hörs en annan gång!


Och ni... Lite uppmuntrande "du-kommer-att-fixa-detta-galant"-kommentarer skulle sitta superfint!!


 

 
 
Syrran

Syrran

23 augusti 2011 12:49

du klara de förra gången då kommer du klara denna... tänk på envisheten som finns i blodet så hehehe.. å kan döva människor ha körkort så kan du med ! även fast du ej e döv ,jo mot skitsnack visserligen men.. jag trooor på dig :) <3

http://19pandan83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards