Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av mintkvakan - 18 juli 2011 10:58

Ja vart ska man börja... Bakverket eller monstret?


Tror vi börjar sött och slutar "läskigt"!


  Pinocchiotårta


Min blev dock inte 100% perfekt då jag mitt jädra klantarsle lyckades få lite äggula i marängsmeten. Men den blev supergod ändå!


Jag ändrade även på fyllningen, jag tog aprikoshalvor och vispgrädde istället för det som stod i receptet. Och så struntade jag i mandelspånen, för det hade jag inga hemma! Men som sagt! Smaskigt blev det!


 


   "Monstret"


Detta är vi hundvakt åt nu i två veckor. Hans matte är på väg till Finland för att hälsa på sin mormor tror jag att det va.


Det är tur att han är världens lataste hund. Rör sig inte mer än nödvändigt, men dock har han för mycket åsikter. Han "pratar" väldans mycket, och det är inte alla gånger som han och jag är överens! .



Min kalender


Idag kom min kalender nerdimpandes i brevlådan! Precis som mejlet deras utlovat! Suveränt! Jag är supernöjd! Och den är supersnygg! Den blev precis som jag föreställt mig.


Jag rekomenderar verkligen föreetaget jag beställlde ifrån! Dom heter personligalmanacka.se


Så nu ska jag pilla lite på kalendern och fylla i lite jobbtider. Och dricka lite kaffe! Hörs en annan gång!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards