Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av mintkvakan - 22 juli 2011 10:33

Japp idag fick jag ett brev på posten som nu resulterat i att jag antagligen inte kommer kunna sova på läääänge!!


I brevet hittade jag följande papper:


 

Så nu är det då bokat och bestämmt! Nu är resten upp till mig! Plugga AB får alltså lov att starta redan nu så jag får en chans att värma upp mina stackars hjärnceller som inte tänkt på annat än jobb på sistonde...


Finns det någon som har lite böcker att låna ut tills jag får mina egna?


Det påminner mig... Jag måste förbi bilskolan och hämta upp mitt "schema".


 


Sen fick jag även ett litet paket idag...


Jag beställde följande bok, då den jag hade är spårlöst försvunnen! Fattar inte vart den tagit vägen. Men hur som, nu har jag en ny alldeles egen bok!


   Så nu jäklar ska det bakas massor! Och jag skyller på min kollega att jag har fått baknojja! Hon får allting att se så fruktansvärt lätt ut! Så då bara måste jag testa och baka det hon bakade för att inse att det inte va så krångligt som jag fått för mig...


Men hon är bland dom bästa jag jobbat med så jag är inte arg... Och familjen lider inte av att få en massa gottis till kaffet!



Nu ska jag nog däremot fylla på min kaffekopp och ta en liten rök och glo på TV. För ikväll är det jobb 14-20 som gäller, och sen är jag ledig i helgen.


Ska nog slå en signal till min mamma också!


Hörs en annan gång!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards