Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av mintkvakan - 10 januari 2012 07:51

Ja idag klev man då upp före tuppen... Sparkade tuppen i arslet, och sen åkte man med sambon till hans jobb, för att lägga beslag på bilen!


Har möten idag så jag behöver bilen! Vägra gå när det är minusgrader och halt ute!


Sonen kämpar på med sitt referat som ska vara klart idag. För det ska lämnas in morgon när skolan börjar igen.


Själv har man en liten traditionsenlig "to-do-list".

  • Ringa MVC för att boka tid till grav.vecka 25
  • Felanmäla en massa saker till ETF
  • Möte kl 13 (Berättar mera sen, kan ju säga så mycket att det tyvärr inte gäller jobb...)

Det är väl dom tre viktigaste sakerna som gäller idag iaf.


Nu är det dock kaffe som gäller, och klura ut vad jag gör om barnvakten glömmer att dyka upp itid...


Nä kaffe va det! Kommer nog kanske ett inlägg till under dagen, lovar dock inget, men man vet ju aldrig!


Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards