Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av mintkvakan - 14 januari 2012 13:08

Ja inatt blev en bekant... (jag ska inte säga vän, för så bra kände vi inte varandra) knivskuren svårt i en lägenhet inte allt för långt ifrån mitt egna hem.


Läs mera [HÄR] och kanske nåt ord extra [HÄR].


Men jag vet nu i skrivande stund att killen i fråga ligger nersövd på akkis och ska under eftermiddagen väckas upp då han ligger nedsövd fortfarande.


Knivmannen hade missat hjärtat med rispat hjärtsäcken. *ryser*


Den skyldige är gripen och nu är det bara att hoppas på att den som gjorde det inte slipper undan. För vad jag har förstått så blev min bekant attackerad helt bara så där.


Jag hoppas att alla som va med när detta skedde får det stöd dom behöver och har rätt till.


Tankar går också till killens nära och kära!!


Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards