Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av mintkvakan - 15 januari 2012 19:27


Dock är jag inte lika arg som innan, nu är jag mer matt... Jag fattar inte att det orkas hålla på...


Att man "blockar" mig eller min sambo ja det kan jag ta, men blanda inte in mitt barn i en fajt som han inte har med att göra bara för att personen i fråga är som han/hon är... Den som blockade alltså inte mitt barn,...


Nu ska jag ta mig en rök! Och hoppas på att jag får sova inatt, och att morgondagen kommer att bli bättre än idag...


Av mintkvakan - 15 januari 2012 14:37

Dagen idag har visat sig vara en jävla skitdag!!


Kan göra en lite lista:

  • Jag vaknade kl 06:03 (av att jag fick sms insåg jag senare...)
  • Jag kommenterade en bild på FB med en fråga (som tydligen inte va en fråga utan ett ramaskri)
  • Mjölken tar slut så nada kaffe till den gravida (som inte va ett dugg irriterad redan...)
  • Ska åka och handla och bilen är TVÄRDÖD!!! (För att en gravidkossjävel glömt att stänga av en lampa inne i bilen!)
  • Får inte igång bilfan på första försöket... (Den har laddat ett tag via billaddare)

  • Får inte igång bilfan på andra försöket heller!! (Sitter fortfarande på laddning så där 2 timmar efter upptäckt....)
  • Garagegrannen kommer och kör ut sin bil... Kollar på oss och tar en sopborste, sopar framför sitt garage, stänger garagedörren sin, kastar sig i bilen (kollar fortfarande på oss som kämpar med att starta bilfan!) och drar därifrån med ett kvickt "Jag måste skynda mig nu!"
  • Och på det så har ryggen gett upp!!

Så jag har officiellt gett upp för idag, får se om vi kommer att föröka starta bilen en tredje gång eller om vi helt enkelt skiter i det...


Fast vi måste ju pröva, annars måste ju älsklingen gå till jobbet i morgon och jag kan inte sno bilen!


Men sen kommer ju då grejen med att man ska se det positiva i allt negativa... Så här kommer det:


"Jag kan iallafall fisa utan att skita ner mig totalt!!"

 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards