Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Humörskontroll...... UNDERKÄNT!!

Av mintkvakan - 15 januari 2012 19:27


Dock är jag inte lika arg som innan, nu är jag mer matt... Jag fattar inte att det orkas hålla på...


Att man "blockar" mig eller min sambo ja det kan jag ta, men blanda inte in mitt barn i en fajt som han inte har med att göra bara för att personen i fråga är som han/hon är... Den som blockade alltså inte mitt barn,...


Nu ska jag ta mig en rök! Och hoppas på att jag får sova inatt, och att morgondagen kommer att bli bättre än idag...


 
 
Ingen bild

tant

15 januari 2012 21:12

jadu det finns idioter till allt men att blanda i små söta oskyldiga barn är faneme inte något man gör

 
Ingen bild

Pandan

15 januari 2012 22:22

jag har inte "blockerat" jag raderade dig o dina familje medlemmar inkl nåra gemensamma vänner // fd syster

mintkvakan

16 januari 2012 06:59

Sluta kommentera om du nu inte ville ha något med mig att göra.

 
Ingen bild

Pandan

16 januari 2012 12:30

kommenterar för att få fram sanningen ! That´s it ! som du alltid sagt.. Fritt land vi lever i !!! sen verkar de vara mera ramaskri från dig eftersom du DU VA SNABB O BLOGGA OM VÅRAN DISPYT !!!

mintkvakan

16 januari 2012 13:15

Men det står ingenstans att det är en dispyt mellan dig och mig...
Och för den delen handlar det förra inlägget om min superbraiga dag...
Det är du som skrivit i kommentar att det är dig det handlar om.
Vad är det för sanning du försöker få fram?
Och du... Ordet Blocka betyder ju typ hindra, stoppa så vad är problemet med det ordet?
På sätt och vis är jag ju blockad från din sida, då jag inte kan svara på det du skriver om mig. För det är jag 100 på att du gör...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards