Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Tankar på kvällskvisten...

Av mintkvakan - 21 januari 2012 21:35

Vaknade till under natten som va då det från ingenstans dök upp en massa tankar som skulle kunnat få mig att grina...


Som dom flesta vet så bor mina föräldrar i Göteborg. Pappa min är pensionerad sen länge och har haft ett par strokar och orkar inte med mycket.


Och nu helt plötsligt från ingenstans (skyller på mitt överskott av hormoner) så dyker tankarna upp...


Min pappa kommer inte kunna vara med på bebisens och Nikkos dop... Nikko är snart 10 och inte döpt, men det beror på en massa saker som just nu är oviktiga!


Men hur som, min pappa skulle aldrig orka med en resa upp hit, och alla som jag vill ska komma på dopet kan inte ta sig ner till Göteborg. Och jag vill ju ha med min pappa. Hur gör jag nu? Allt känns liksom så hopplöst... deprimerande...


Samma sak gäller ju om jag och mitt  en dag bestämmer oss för att ta nästa steg i vårat föhållande... Min pappa skulle inte orka närvara på det heller... En resa hit på x antal timmar skulle antagligen ta livet av farsgubben...


Hur ska man lösa det? Dubbeldop och ev dubbelbrölopp? Ett här och sen åka ner till farsgubben och göra om allt? Kan man göra så?


Visst kommer det ju både filmas och fotas massor, men det är ju liksom inte samma sak, han är ju fortfarande inte med!! FAN!!! Hur man än vänder på sig så har man arslet bakåt!! Hopplöst är vad det är!!


Har du något förslag? Jag är helt nollad och tiltad vad det gäller lösning på detta!


Nu ska min rygg och jag lägga oss på soffan med  och kolla på film och klura lite, så vi hörs en annan gång...


 
 
Nadja

Nadja

22 januari 2012 05:58

Hej..det är klart att du kan ha dubbelbröllop + dop..det är många som gör så..Läste i en bröllopstidning..där var det ett par som gifte sig 3 gånger för att dom hade släkt lite överallt i världen..Hoppas att det löser sig..Kram

http://www.nadjaseise.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards