Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av mintkvakan - 2 mars 2011 07:58

Idag kommer min förra snabeldrake att flytta hemifrån.


Hittade en annons på FC om en som sökte efter en snabeldrake till sin dotter för en billig peng!


Jag mejlade och sa: Om du kan hämta kan du FÅ min! Så ikväll kommer en tjej som jag hoppas kommer ta bra hand om min gamla snabeldrake.


Själv sitter man nu med en kopp kaffe och funderar på hur mycket snor kan det få plats i en näsa?, hur länge ska man vara sjuk? Och vem fan är det som stökar ner i mitt hem hela tiden??


Ja det sista måste ju vara nån form av hustomte... Har hört att dom kan ställa till med riktig oreda om dom känner för det! Känns inte som att man gör annat än städar och diskar!


*gnäll gnäll gnäll*


Har total bloggtorka också känner jag, bloggar för bloggandets skull just nu, och inte för att jag har något vettigt att säga...


Så hörs en annan dag!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards