Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av mintkvakan - 13 mars 2011 17:43

Fick ingenting från mina två önskelistor... Men vad gör väl det? Fick detta istället:


     


Bilderna föreställer: Ett memoblock, ett smyckeskrin, två muggar i snygga förpackningar och hudvårdsprylar. Fick även en påse ostbågar och en lypsyl.


Vi fikade goda hemmagjorda bakelser. Rulltårta med en klick jordgubbsgrädde på.


    


Pratade lite strunt och hade det allmänt trevligt!


När det va dags för gästerna att åka hem följde vi med ut för att vinka hej då, och när A satte sig i bilen sa det bara "PANG!!!", det va nån fjädermoj vid bakdäcket som inte ville vara med... Men dom tog sig hem utan flera problem. Så nu får dom lov att mecka lite bil så att den funkar som den ska igen...


Nu ska jag dock enbart ta det lugnt, och bara göra ingenting! Trött som ett as är man, men om man biter ihop ett par timmar till så kan man gå och lägga sig för natten istället!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards