Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av mintkvakan - 6 mars 2011 19:01

Nu har jag då sett Trassel. Så bra den va! Jag är sjukt nöjd med den, jag släppte faktiskt en tår under filmen... Och flinade en massa för den delen också... Skrattade även massor!


En av mina favoritscener från filmen:


Jag skulle lätt kunna se den en tre fyra gånger till, kan inte vänta tills den kommer på DVD...


Lite bilder från idag då:

           


Inga bilder från MAX-besöket, för då glömde jag kameran i bilen, men jag har i allafall haft en superbra dag idag. Och jag hoppas att Emilia också har haft det.


Ja och att min karl och son också tycker det har varit roligt! Vill gå mera på bio! Nästa gång ska jag dock köpa mig en egen popcorn och en dricka, för satan vad törstig jag blev av mitt gottis.


Nä nu ska jag surfa runt lite och ta mig en kopp kaffe!


 

Av mintkvakan - 6 mars 2011 11:26

Idag ska vi alltså iväg och kolla på Trassel, och Disney-nörd som jag är så har jag höga förväntningar, antagligen för höga... Men ändå! Kul ska det bli...



Som en liten bonus för dagen så ska vi ha med oss söta Emilia. Hennes mamma ska vara hemma och vila, efter ett par jobbiga dagar med ömmande opsår och tråkiga dagar på sjukhus.


Undrar vad barnen säger när vi åker förbi hemmet sen och stannar på MAX? Ska även försöka komma ihåg att ta med mig kameran!


Hörs senare!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards