Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av mintkvakan - 3 mars 2011 07:33

Idagär det torsdag... Nästan hela veckan har gått och jag känner att jag inte har åstakommit speciellt mycket denna vecka.


Det mest ansträngande jag gjort va nog tvättstugan i måndags...


Har ingen feber längre, men håller dock på att hosta lungorna ur mig, får se när det går över, man har ju inte råd att vara hemma hur länge som helst... Har ju liksom räkningar som ska betalas!


Idag ska sonen iväg med skolan och åka skidor i Gånstaspåret. Han har aldrig åkt skidor så vi får se hur det kommer att sluta.


  


Själv ska jag städa upp i köket... igen... Efter en dag av "jag-skiter-i-detta" så har det en tendens att se fördjävligt ut! Tur man har diskmaskin!


Hittade en tokskön blogg igår. En 80-årig gubbe som både bloggar och videobloggar, samt ibland bjuder på en "dagens outfit". Magnaten kallar han sig för. Gå och in och läs den vet jag! Ska även kasta in en länk bland mina andra länkar till höger på bloggen!


Nu ska jag dock skicka iväg sonen till skolan!


Hörs!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards