Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 12 december 2010

Av mintkvakan - 12 december 2010 19:23

Blev lite mera julpyssel idag. Här kommer ett smakprov på det vi gjort...


        


Bild 1: Har Fredde gjort... Skitsnygg tycker jag...

Bild 2: Inte klar men på gång...

Bild 3: Inte så julig kanske, men det skiter jag i.

Bild 4: En skål motivation är väl aldrig fel?


Nu ska jag hämta lite kaffe och ta en cigg... Hörs kanske senare!


  

Av mintkvakan - 12 december 2010 18:54

Om mig:


Ja vem är jag? Det är väl en fråga ma njämt har svårt att svara på? Vare sig det gäller en fråga så här eller om du blir tillfrågad på en arbetsintervju...


Ja men i alla fall. Jag är en tjej i mina bästa år. Är mamma till en underbar 8 åring. Självständig men i ett förhållande. Dock inte sambos på riktigt längre, men en dag blir vi nog det igen.


Jag gillar att umgås med vänner, dock har jag varit lite sämst på att höra av mig på sistonde, men det ska bli ändring på det. Glo på film är kul..


Jag suger på det här... Vill du veta något om mig så får du väl fråga så ska jag försöka svara, blir lättare så...


  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards