Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 16 december 2010

Av mintkvakan - 16 december 2010 11:39

Ja nu har jag äntligen hämtat mitt paket som legat på RIMI, samt slagit in allt så snyggt... Nu ligger klapparna under granen och väntar på att det ska bli julafton...


  


Nu ska jag dricka lite kaffe och mumsa i mig några nötcréme... Sen ska jag nog spela lite Harry Potter!


  

Av mintkvakan - 16 december 2010 08:13

Ja vad är kärlek?


Kärlek för mig är ja jag har inte den blekaste om hur jag ska förklara...


I min värld finns det olika sorters kärlek...


Jag har en kärlek till min hund, en kärlek till mitt barn och en till min karl... Men alla dom har en gemensam nämnare... Den är villkorslös! Jag älskar dom precis som dom är!


Och jag hoppas att den kärleken är besvarad!


  

Av mintkvakan - 16 december 2010 07:14

Ja då sitter man här och väntar...


ETF ska komma och förhoppningsvis fixa läckan jag har bakom toalettstolen på lilla toaletten...

  

Nu är det julkalender!


  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards