Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 23 december 2010

Av mintkvakan - 23 december 2010 19:36

Ja då va det dags att berätta om ens syskon...


Jag har ett syskon (två egentligen, men är man obotlig pndare existerar man inte i min värld...)


Mitt syskon heter Lea och är tre år yngre än mig.


Och jag är lika värdelös på att beskriva andra som jag är på att beskriva mig själv, så jag skiter i det...


Ni får en bild på henne istället...


    


  

Av mintkvakan - 23 december 2010 16:19

Nu står julskinkan i ugnen och försöker få sig lite färg...


Och då jag inte hade någon senap hemma så fick jag hitta på lite själv när det gällde griljeringssmeten.. Så jag hoppas att det kommer att bli ätbart!


Laxen som graverades blev klar i går så då provsmakades den. Och då JAG personligen inte gillar lax å är jag fel person att fråga om det smakade bra... Men jag tror det, varken Fredde eller Jesper klagade på smaken.


Härnäst på matlistan så är det snickerskaka som gäller. Så det ska jag gegga ihop här näst.


Julklapparna är även dom klara. Och inslagna.


Bilder på mina skapelser kommer senare... För nu fick jag en äggmacka i knät!


  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards