Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 15 december 2010

Av mintkvakan - 15 december 2010 22:35

Idag så har jag ätit korv med bröd ihop med svärmor, pojkvän och son.


Jag hade räksallad, ost och ketchup på min korv... Mumsigt värre...


Och så drack jag apelsin juice till det...


Så det va inte så avancerad mat idag, men man kan ju inte slita som ett djur vid spisen varje dag! Eller?


  

Av mintkvakan - 15 december 2010 12:54

Ja dom ringde till mig idag...


Har fått anställning fr.o.m idag och 6 månader framåt, men innan jag får jobba skulle det va nåt möte sa hon. Hon skulle återkomma nu under eftermiddagen. Och som det lät på henne kunde hon garntera jobb på hemtjänsten, men hon visste inte om dom behövde på boendena...


Fördelar: JOBB FFS!! Pengar, inkomst! YAAAAAAAAAAAAAAY!!!

Nackdelen: Fick lägre timlön nu än vad jag hade i somras, men det skiter jag i! Oregelbundna tider, svårt att planera...


MEN Ett jobb är ett jobb. Så nu är det bara att vänta på att hon hör av sig igen, får väl bita ihop och jobba på hemtjänsten... Pengar är ju pengar...


Och så fort dom låser upp MedVind så ska jag slänga in min tillgänglighet...


  


Nu ska jag fortsätta att plocka här hemma!

Av mintkvakan - 15 december 2010 09:06

Onsdag idag då, tiden och veckorna går superfort. Julen närmar sig med stormsteg. Måste ta mig till RIMI och hämta paket, så jag kan slå in en massa julklappar.


Har dock lite klappar kvar att fixa. Men det får bli ett projekt till senare...


Nu ska jag sätta igång med det vardagliga tråket som att plocka och städa lite, man gör nog inte så mycket annat känns det som.


Men när ska man annars göra det om inte medans man är själv hemma och skrutt är i skolan?


Nä sätta igån då...

  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards