Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 22 december 2010

Av mintkvakan - 22 december 2010 22:12

Ja idag har det byggts pepparkakshus... Nikko har stått för dekorerandet och Fredde klistrade ihop det...


Ja han fick lite hjälp av Jesper som dök upp här idag igen...


    


Sen dök fröken Norrbacka upp tillsammans med Cesar och fröknarna Frost. Jenny norpade en kopp kaffe och en massa kola.


Och ja just det. Idag skrev jag på mina anställningpapper. Så nu ska jag klura ut lite hur jag vill/kan jobba under jul och nyår. Och mejla in det till Vo Bemanning.


Dom har inte låst upp min medvind ännu annars hade jag skrivit in det där...


Nu är det snart dags att uppsöka sängen. Och imorgon har jag ingenting som ska göras som i min värld innebär att jag måste kliva upp ur sängen före 8... Så med andra ord tänker jag ta mig en sovmorgon!


Hörs imorgon!

  

Av mintkvakan - 22 december 2010 18:54

Ja jag tänker då inte fotografera min utstyrsel för dagen...


Har haft på min tjocka vita strumpor, gröna mjukisbyxor, ett linne och en tjocktröja... Och underkläder förstås!


Sen så skulle man ju utanför dörren och gå iväg på möte.. Så då hade man även på sig tjocka termobrallor och en röd dunjacka. Mössa och fuskpolo och vantar hade man på sig också...


Vad hade du på dig idag?


  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards