Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 13 december 2010

Av mintkvakan - 13 december 2010 19:27

Och jag har enbart hunnit med att fixa med pysselprylarna...


Va ju tvungen att börja med att få undan allt sådant för att ta mig vidare i städningen som inte blev klar...


Men paljetterna är färgsorterade nu och allt papper är inventerat... Får helt enkelt fortsätta att plocka imorgon...


Måste fixa kuvert så jag kan skicka iväg alla julkort också...


Nu är det Biggest Loser final... Bye for now!

  

Av mintkvakan - 13 december 2010 08:51

  • Plocka undan all jävla skit som ligger överallt.
  • Torka bord och damma lite
  • Dammsuga
  • Starta tvätt och diskmaskin
  • Gå igenom pyssellådorna

Så ser min dag ut idag. Jag hoppas jag får åtminstonde nån punkt undanröjd. Har inte gjort ett skit på hela helgen. Ja förrutom pysslat då. Fattar inte att det kan bli så skitigt och stökigt på en helg! det är två dagar det handlar om ju!


Men först ska jag ta en kopp kaffe och sen gå ut med hunden...


Och ni som läser min blogg... Kan ni inte slänga in en kommentar så jag vet att det är någon som läser. Igår hade jag 26 unika besökare på bloggen... Vilka va ni?

  

Av mintkvakan - 13 december 2010 08:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mintkvakan - 13 december 2010 07:17

Min första kärlek:

 

Vi kan kalla honom för J. Han fick hela min värld att stanna! Han fick den även att ruska. Eller hur man nu ska uttrycka sig.

 

J och jag träffades när jag bodde på landet. Och från mitt håll va det kärlek vid första ögonkastet. Men jag va runt 9-10, han va ett år äldre än mig. Men vi blev inte ett par förrens vi va runt 13-14. Och höll ihop tills vi va 16-17. Omständigheterna till att det tog slut är en helt annan historia, och det finns stunder då man funderar på om vi inte hade brejkat då... Hade vi fortfarande varit ett par?

 

Tänker på honom än idag. Inte jämt och ständigt, men ibland så börjar man fundera, vad gör han idag? Jag vet att han idag är egen företagare, har en dotter och bor ute på landet inte långt ifrån våran lilla stad.

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards