Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

Av mintkvakan - 26 december 2010 14:35

Den här veckan har varit en händelserik vecka...


Måndag: Städade, slog in julklappar och njöt av att skrutt va i skolan... Samt gravade lax och kokade lite chokladkola

 

Tisdag: Samma som måndag, men skrutt slutade 12:30 i stället för 13:00 då det va årets sista skoldag.


Onsdag: Sista minuten shopping stod på agendan, och jag tror att jag hann med det mesta i matväg... Julklappar fick vänta tills torsdagen...


Torsdagen: Dom sista julklapparna inhandlades, slogs in och lades under granen. Skinkan griljerades och provsmakades. Gjorde lite snickerskaka.


Fredag: JULAFTON!! Tog lite sovmorgon, fick öppna lite paket. Mös i julklapparna som va morgonrockar. Sen smink och kläder på. Fixade håret. travade över till svärmor på Örtagatan och där firades det tillsammans med Carina, Anna-Lisa och Antony och ja svärmor förstås. Massor av mat och en massa julklappar! Sen hem igen, där fanns det ännu mera julklappar att öppna. Åt lite godis och kollade på lite film.


Lördag: En Jenny och Cesar dök upp här. Dom blir kvar tills på måndag. Trodde även att syster med hemlig gäst skulle dyka upp men dom kommer idag (söndag). Så vi städade järnet här hemma till ingen nytta, för nu ser det ut som skit igen.


Söndag (Idag): Julmat för 3dje dagen irad... Nä tack, så det blev lite nudlar istället. Samt en promenad ner till RIMI för att handla lite. Stressade lite då vi skulle få besök snart trodde vi. Dom kom iväg från Köping för en liten stund sen, så vi stressade helt i onödan... *fnys*

Nu ska jag dricka lite kaffe och mumsa i mig lite godis tror jag...


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards