Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Årets sista inlägg?

Av mintkvakan - 31 december 2010 20:22

Ja detta kan nog kanske bli årets sista inlägg. Kanske skulle man göra en lite årskrönika eller något, ja vi kör på det...


Mitt 2010


Januari: Bamse blev biten av en annan hund. Och det innebar ett besök till Ultuna Djursjukhus.

Februari: Inga direkta minnen därifrån.

Mars: Jag fyllde 30 och det firades på Tattoobåten, och en tatoofusiontatuering. Skitsnygg är den!

April: Skrutt fyllde 8år.

Maj: Får reda på i slutet av denna månad att jag ska sommarjobba.

Juni: Jobbar jobbar jobbar!

Juli: Jobbar lite till!

Augusti: Jobbar ännu mera!

September: Jobbar, samt lyckas strula till mitt liv! Blev singel.

Oktober: Jobbar, jagar Vo Bemanning utan lycka! Flyttar till egen lägenhet, Bamse lyckas bli biten av en hund igen.

November: Boar in mig, blir åter tillsammans med pojkvännen. Tjafsar delu med sonens far och hans nya tjej. Sammanfattning: Jag är dummare än tåget!

December: Firar jul med mina nära som bor i samma stad. Resterande kom förbi en sväng i mellandagarna. Vo Bemanning ringer! Får anställning och nu har man börjat jobba igen. Har jobbat en enda natt än så länge. Men två till är bokade i början på nästa år!


Så 2011 kan inte annat än bli ett superbra år!!


Så detta va då mitt 2010! Hur va ditt??

  

 
 
Ingen bild

Linda D S

31 december 2010 21:53

Som sagt, år 2010 har varit allt annat än perfekt... Mitt år har ju sett ut typ som ditt förutom hundbetten då.
Kan bara bli bättre!
<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards