Tankar från en mintkväka

Alla inlägg under december 2010

Av mintkvakan - 10 december 2010 17:16

Dagens middag blev pizza, så mycket fantasi hade jag...


         


Smaskigt värre! Har hittat en ny favvopizzeria.


Nä dags att kolla om det finns någon kaffe kvar...

  

Av mintkvakan - 10 december 2010 14:15

Startar upp en ny blogg... Är ni intresserade av min gamla blogg kan ni hitta den på Metrobloggen. Den bloggen kommer att tas bort efter nyår, om jag kommer ihåg.


Men jag kände att ska jag börja om på nytt, så måste jag nog byta blogg också. Den andra känner jag ger mig lite deppiga vibbar. Samt att man här kan välja om man vill lösenordsskydda inlägget man skriver. Istället för att lösenordsskydda hela bloggen.


Så den bloggen kommer jag att deleta helt.


Så vi ska väl se till att få igång denna blogg på allvar nu då. Så nu ska jag undersöka denna sida lite till och se om jag kan hitta mms inställningar nånstans!


//Mintkväkan

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards