Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av mintkvakan - 1 februari 2011 11:59

Ja tolka mig rätt nu!


Magsjua önskar jag ingen, men tack vare magsjuka har jag nu blivit inkallad på nattarbete på Ljunggården.


Min favoritarbetsplats! Så därför: Tack och lov för magsjuka. Nu är det bara att hålla tummarna för att man inte drabbas själv, men jag har inte drabbats hitills så jag kommer att vara bästa vän med både handskar, förkläde och handsprit inatt..



Ska planera matlåda, man ska ju inte äta så mycket på nätterna, men jag brukar bli lite gottesugen, så nånting måste man ju ha med sig.


Sen ska jag sova lite... Vore ju tokigt om man somnade på arbetstid!


Undrar vilka jag kommer jobba med inatt...?


 

Av mintkvakan - 1 februari 2011 08:08


Vad händer idag då?


Jo jag ska skicka snabeldraken på bootcamp, och hoppas på att han lär sig något!


Men nu ska jag fokusera på att vakna! Jag fattar inte att tisdagar är så satans jobbiga! Bajsdag är vad tisdagar är!


Nu mera kaffe... Massor av kaffe.... En tunna kaffe!! Hörs!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards