Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av mintkvakan - 16 februari 2011 20:07

Om 45 minuter börjar jag jobba... Min andra av tre nätter inbokade.


Och imorgon kan jag inte lägga mig och sova när jag kommer hem, har ett möte kl 13:15, och då jag idag inte hörde någon av mina väckarklockor så törs jag inte sova imorgonbitti...


Utan det blir överdosering av kaffe och sedan buss ner på stan 12:20ca.


Sova får man väl göra efter mötet... Ska försöka hålla mig vaken under själva mötet.


Har dock försökt få tag på snubben jag ska ha möte med, men utan resultat. Så om ni ringer i morgon och jag låter grinig och otrevlig så vet ni varför.


Men åandra sidan kan ju någon få ringa mig med jämna mellanrum innan mötet så jag inte missar mötet!


Nu ska jag packa jobbväskan! Hörs en annan gång!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards