Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av mintkvakan - 19 februari 2011 09:23

3 nätters arbete är nu avklarat! Natt 3 blev den jobbigaste och längsta natten jag varit med om på länge...


Men det är jag tacksam för då jag inte hade sovit många timmar mellan natt 2 och 3.


Nu är jag ledig lördag och söndag sen får vi se.


Läste en insändare i ena-håbotidningen denna vecka som jag nog faktiskt håller med om. Det va en som hade hittat lösningen till problemen alla har med Försäkringskassan.


 

Jag gillade den insändaren. Så ni som är långttidssjukskrivna eller har andra bekymmer med FK, kontakta närmaste HA, Bandidos eller dylikt och ansök medlemskap så ska ni se att FK slutar bråka med er....


Nu ska jag dock dricka upp mitt kaffe, gå ut med hunden och sen ska man fixa iordning sig för idag ska man ut till Siggesta på kalas!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards