Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av mintkvakan - 15 februari 2011 12:07

Nu ska man då ställa in sig på att jobba 3 nätter irad...


Dom ringde från Vo för nån timme sen och undrade om jag kunde tänka mig att hoppa in och jobba, tydligen så är magsjukan på G på Ljunggården igen.


Så det är bara att hålla tummarna på att jag klarar mig denna gång.


Nu kom det en snubbe för att fixa min läcka... igen... Hoppas det håller längre än 3 månader denna gång...


Ska bjuda snabeldraken på en lätt lunch och sen är jag redo för mina besökare. Åsa och Emilia kommer vid 14 och ska leka med oss en stund.


Sen ska jag vila och sen jobba, börjar 20:45 och slutar 07:15. Likadant på onsdag och torsdag... Och på torsdag ska jag även orka med ett möte kl 13:15, får se hur det kommer att gå.


Nu ska jag käka lite och ta en kopp kaffe!


  

Av mintkvakan - 15 februari 2011 07:47

Japp... Jag fick det jag ville igår... =)


Idag ska jag städa klart, tappade liksom farten igår när jag upptäckte läckan i lilla toaletten.


Skulle vilja inreda lite i lilla toaletten, men jag vet liksom inte hur jag ska göra... Men få upp något på väggarna där inne är nog en start.


Nu ska jag sätta igång... Eller ja... Först dricka upp mitt kaffe...


Dagens att-göra-lista:

  • Städa badrummet
  • Snygga upp vardagsrummet
  • Likaså sovrummet
  • Dammsuga
  • Diska

Senare idag får jag besök... Då ska det vara snyggt här hemma så man slipper skämmas... =)


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards