Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av mintkvakan - 21 februari 2011 11:41

Ja det ligger en liten sjukling brevid mig i soffan. Han har feber samt att han kräks, hostar och snorar massor...


  


Och jag mår som en överkörd lungsjuk giraff, är helt 100 på att min hals försöker ta livet av mig idag!


   


Nu ska jag dock försöka få mig lite kaffe och kolla på lite serier på TV för att få tiden att gå.


Ska gå ut på MedVind och ändra min tillgänglighet för jobb också. Vill inte jobba när sonen är sjuk...


    

Av mintkvakan - 21 februari 2011 09:51

I lördags va vi ju ut till Siggesta för att fira C´s födelsedag... Här kommer lite bilder från det...


                            


Hojta till om det är någon av bilderna som ej funkar att få upp i större format!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards