Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av mintkvakan - 6 februari 2011 16:43


Söndag idag då... Skulle egentligen jobbat, men då man drabbats av magsjukan så antog jag redan igår att man inte skulle vara så välkommen på jobbet...


Idag har jag dock mått bra. Tack och lov! Snart dags att fixa lite käk till familjen. Frågan är bara vad man ska laga idag, fantasin är ju inte direkt på topp, men det blir att dyka in i kyl och frys och se vad man kan knåpa ihop!


Är även lite nyfiken på vilka som gillar min blogg... Man kan ju "gilla på facebook" nu för tiden och det är sammanlagt 24 st, jag vet en som gillar min blogg... Men då är det ju 23 till... Vilka är dessa 23?


Kan inte bara alla som gillar min blogg på FB skriva en lite kommentar här så jag får stilla min nyfikenhet, för gillar man den så står man för det? Eller?


Nä mat va det.... Men först... KAFFE!!!


 


Händer kanske att jag bloggar senare igen.. Vem vet?


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards