Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Fikade med en snabeldrake..... ??

Av mintkvakan - 26 februari 2011 16:44

Öh nä... Inte riktigt så men det blev en sammanslagning av igår och dagens händelser i en enda rubrik...


Igår hade jag och min älskade Skrutt egentid med varandra. Vi kollade runt på bokrean (hans val...) Han ville ha en Kråkebok.


   

Vi hittade ingen Kråkebok... Men däremot hittade vi gottis på Tammerfors!


Idag då?


Ja idag bar det av till Västerås. Media Markt med andra ord. Och där haffade jag en säljkille och sa: Vilken dammsugare säljer du till mig om jag säger så här: Jag har barn, en hund som hårar påtok för mycket och en budget på 1500:-? Han tänkte en stund och visade mig sen två olika snabeldrakar. En Eletrolux och en Philips. Elektroluxen va ganska bra, men det va lite högljud... Sen prövade jag Philipsen och det va kärlek från första suget... Eller ska man skriva draget på mot golvet? (SLUTA FLINA DIN SNUSKHUMMER!!!!) =))


Och den va TYST!! Så tyst så jag efter att jag pratat en stund med säljaren frågade: "Den är fortfarande på va??" "Ja svarade han.... Jag hörde inte det.


 


Så nu söker min gamla dammsugare ett nytt hem. Den är lite speciell och kräver någon med lite vana och en fast hand! Annars finns risken att man tappar humöret på den. Jag vill ha 60:- för den, då får du med 3 dammsugarpåsar också. Vill du ha den gratis får du köpa dna egna jävla påsar!


Väl tillbaka i Enköping, valde vi att stanna till på MAX. Fredde prövade deras nyaste tillskott i MAXfamiljen Grand DeLuxe. Dyr burgare. Smakade tydligen helt okej, men det va inget att skryta över... När han tog en tugga så föll fyllningen ut på andra sidan... HAHAHAHAHA!!!


 


Lite senare kommer jag blogga om något jag lärt mig på Media Markt idag! Något som gjorde att jag där på plats tjänade 100:- (åt Fredde....)


 

 
 
Bunny

Bunny

26 februari 2011 17:10

*flinar* *skratt*

http://www.katidis.wordpress.com

mintkvakan

26 februari 2011 17:12

Hahahahahahahaha!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards