Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av mintkvakan - 2 januari 2011 18:47

Ja då vart man inkallad på jobb inatt, dom ringde när vi va i V-ås på snabeldraksjakt. Så jag kom helt av mig. Men jag tror jag har hittat drömdraken... Felet med den va att den "bara" va ca 400:- över min satta drakbudget!!


  

Bilden ärligt snattad från elgigantens sida.


Den va tyst, snygg att titta på och allt sånt där... Så nu ska jag sitta här och gräma mig över att jag inte spräckte min budget och köpte den! Fast jag ska inte sitta så länge...


Ska vara på jobbet 21:30. Blev ju som sagt inringd när jag jagade drakar i V-ås. Så jag ska trakkasera folket på Nattpatrullen inatt. Egentligen måste man ha körkort för att få leka med Nattpatrullen, men Vo Bemanning sa att det va kris på vikarier så Nattpatrullen få ta den vikarie som kan med eller utan körkort.


Men jag må erkänna att jag är nervös. Jag har aldrig varit på Nattpatrullen just för att jag saknar körkort. Men det kommer att gå bra. Och dom får ha översende med att jag är lite vilse i början...


Så nu redan har jag inbokat sammanlagt 3nätter. Inatt och måndag/tisdag och tisdag/onsdag natt... Så om jag är lite osocial och vägrar svara i telefon så har det sina anledningar!


Nu ska jag försöka få iordning en liten matsäck som jag ska ha med mig till jobbet. OCH komma ihåg att ta med det när jag går hemifrån!


Hörs en annan dag....

    

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards