Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av mintkvakan - 26 januari 2011 08:32

Vart en låååång dag igår, men ändå på nåt vis snabb dag. Hade INTROdag på Vårfru hemtjänst...


Men det va absolut inget stress. Och det är i mina ögon ovanligt inom hemtjänsten. Här tog dom verkligen tid på sig hos varje boende. Hade kunden 40 minuter, så fick kunden det och inte en 15.


Mycket info vart det, och jah kommer väl ihåg hälten. Och den delen jag kommer ihåg kan väl kanske klassas till den "mindre" viktiga...


Men en sak vet jag med största säkerhet.. Jag och nyckelskåpet kommer nog ALDRIG bli kompisar.

Det är samma nyckelskåp som fanns i lokalen när jag jobbade på Ljunggårdens hemtjänst, och vi va inte kompisar då heller! Och för den som inte visste det... Vårfru håller nu till i Ljunggårdens gamla hemtjänst lokaler i E-huset. Men det lät som att dom snart skulle flytta på sig igen... Vart kommer jag inte ihåg, men det får man säkert reda på hoppas jag... =)


Dagen idag då?


Började med att "försova" oss... Vaknade 30 minuter försent. Jag måste ha stängt av mitt alarm x 2. Ett ringer 06:30 och den andra 06:45 jag klev upp runt 07:15, väckte skrutt 10 minuter senare.


Fast å andra sidan vet jag inte om det räknas som försovning om man fortfarande hinner i tid till skola/jobb..


Så nu ska jag få i mig en massa kaffe och vakna till liv så man orkar med en INTRO-kväll på Vårfru. 15:30 till 22:00.



 Lite smått sugen på att lägga mig och sova en timme eller två till! Men jag låter nog bli... Lägger mig direkt när jag kommer hem ikväll istället...


Hämta lite kaffe nu då!


Hörs!!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards