Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av mintkvakan - 23 januari 2011 10:31

Söndag idag... l


Stereon spelar lite blandad musik för mig just nu, Sabaton, Robyn, Volbeat mm mm... Jag har en kanska varierande musiksmak tror jag...


Just nu i skrivande stund vrålar Sabaton ur högtalarna.


Håller på att försöka få lite ordning i hemmet trots min satans skuldra, ser ju ut som skit när man inte orkat göra något på en dag eller två...


Men i morgon 8:20 ska jag vara hos doktorn. Då ska han kolla min skuldra, samt lite andra besvär jag har.


Ska ta mig en lite paus i städandet nu. Ta en kopp kaffe och vila skuldran, fattar inte att det kan göra så jävla ont!! 

  


Nä kaffe va det... Hörs senare!


  



Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards