Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av mintkvakan - 18 januari 2011 18:04

Vill bara tipsa er som pysslar om denna sida:


 


Hon har massor med kul, glitterlim, liquid pearl, blommor, färgglatt papper, mönstrat papper... Om jag får pengar kvar när räkningarna är betalda så kommer hon bli rik på mig!


Beställde lite av henne i söndags, och det damp ner i brevlådan idag! Snabbt och bra! Så nu kan jag pyssla ännu mera!


Slut på reklamen för idag...


Hörs!

 

Av mintkvakan - 18 januari 2011 09:06

Är lite dåligt uppdaterat från min sida tycker jag... Från att blogga 70ggr om dagen, till att med lite tur skriva ett enda inlägg om dagen...


Jaja...


Igår ägnade jag dagen till att halka över till Örtagatan för att skriva ut lite papper. Sen sorterade jag min pysselsaker.


Idag ska jag ta mig ner på staden och lämna i dessa papper... Och hoppas på att jag inte glömt något. För då blir jag förbaskad! Ska komma ihåg att kopiera lite papper innan dom lämnas in... orginalen kan jag behöva ett par månader till... =)


Nu däremot ska jag dricka upp mitt kaffe, suga i mig lite nikotin och sen trava ut med hunden. Efter det ska man göra sig redo att bege sig ner på stan.


Så vi hörs och störs en annan gång!


 

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards