Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av mintkvakan - 6 januari 2011 23:01

Har knåpat lite med toppbilden här på bloggen, och tillslut vart jag faktiskt riktigt riktigt nöjd.. För stunden iaf... Dyker nog upp en ny snart igen...


Älskar att pyssla med APE 8.0 Mycket lätt att hålla på med... Om man kommer ihåg att se till att ha rätt upplösning på sin arbetsyta.. Annars funkar det inte att skriva. Har jag lärt mig.


Har knåpat ihop 2 headers åt andra också. En till Anch och en till Skylark. Dock inte riktigt nöjd med den första, men så länge hon är nöjd är jag nöjd. Annars får hon lov att hojta till så gör jag om... =)


Nu ska jag nog ta och glo på lite TV en stund. Nä först CityVille och sen TV!


Hörs!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards