Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av mintkvakan - 7 januari 2011 13:11

Lite bilder som jag tog på promenaden till Örtagatan...


    

   

  


Jag hoppas att alla bilder går att klicka på.


Kramsnö va det ute i alla fall, Skrutt kastade snöbollar, och ska ev leka med Ex Grannens lilla S lite senare. Hoppas kramsnön finns kvar då. För då får dom vara utomhus och bygga snögubbe/ar.


Nä nu blir det mera kaffe och en rök.


  

Av mintkvakan - 7 januari 2011 10:18

Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret!


Yeeeej! Inge snö idag..!! Så skulle man inte sagt!


  


För det dröjde inte många minuter innan det snöade utav bara fan ute! Och jag ska strax ge mig ut i detta trevliga(?) väder, för att promenera till Örtagatan och överlämna ett kompostgaller till Ex grannen.


Men nu är det mera kaffe som gäller! Undrar om man ska ta med sig kameran när man går ut sen. Och fota lite. Jag har ju inte fotat så mycket denna vinter än så länge!


Och du! Har du en liten hund hemma? Lämna inte datorn obevakad för då snor dom den för dig!

  


Kan man se mera skyldig ut?


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards