Tankar från en mintkväka

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av mintkvakan - 9 januari 2011 21:46

Va visst ett tag sen man skrev här...


Och den dära 30-dagars utmaningen försvann ut i tomma inte tror jag... Blev ingen tid över till den när man jobbade 3 nätter irad, sen hade jag ingen ork till att klura på den...


Nu känns det lite meningslöst, men jag kanske fortsätter på den i morgon... Det visar sig...


Nu sitter man hur som haver här och skriver en massa skit, som vanligt må hända, men det är ju ingen som tvingar någon att läsa mina inlägg...


Karln sitter och spelar Wii här brevid mig. Skrutt kämpar med att försöka somna. Stackaren har lyckas få oordning på sina sovrutiner. Han har fått vara uppe på tok för länge på kvällarna nu när det har varit lov. Och sovit alldeles för länge på mornarna.


Men nu är det ändring på det, imorgon är det upp kl 7 som gäller, fast inte skolorna börjar förrens på tisdag...


Jag ska nog nu fortsätta att göra en header till Anch. Den hon fick va jag inte nöjd med och den nya vill spara sig i varken rätt storlek eller format! Och jag som lovordade APE 8.0 tidigare här i bloggen! Snart tar jag tillbaka allt bra jag skrev...


Nä Photoshop va det!


Hörs!


  

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards