Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Stohandlat nu då...

Av mintkvakan - 27 januari 2011 19:42

Ja då har man storhandlat... Och då menar jag storhandlat! Två stoora blåa Coop tygkassar samt en stor pappkasse fylld blev det.


Och notan hamnade lite snyggt på:


 


Nu återstår bara att handla hem cigg åt mig, och sen ska man in på WILLYS och handla sånt som jag inte köpte på ICA.


Innan vi drog och handlade så va det möte på skolan! Och jag är djup imponerad av fröknarnas engagemang! Dom är så förstående och underbara! Mötet kommer jag inte gå in på här. Men jag kan säga så pass mycket som att jag är supernöjd med vad som sades och vad som gjort och vad som kommer att göras!


Nu ska det mumsas chokladpudding med vispgrädde! Samt kolla lite på Sveriges värsta bilförare!


 

 
 
Ingen bild

Skylark

27 januari 2011 20:01

Guuuud vad fattig jag blev...

 
Pandan

Pandan

27 januari 2011 20:02

skönt o höra att mötet på skolan blev över förväntan.. stolt man blir över sin systerson ^^) Ge han en kram från moster knasboll ...
Är de nu man ska komma o börja bo o länsa kyl o frys ??

http://19pandan83.blogspot.com

 
Ingen bild

Evert i skellhell

28 januari 2011 23:23

Åh! Fakk, trodde bara det var jag som käkar mat som kostar eländes massa pengar! :-O nåväl, det glädjer mig att ni ser till att införskaffa sånt som ser till att hålla er vid liv tills jag tänker hälsa på under min semester!!! ;-) miss you massa mest guys! Jättepeeeeet till nikko, bamse massa bus från Filippa,F - jag har trosor på mig och Mintkväla!! I love you, miss you och.. Bara så du vet, du är bäst! Jättekram //Evve

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards