Tankar från en mintkväka

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Kommentarer...

Av mintkvakan - 28 januari 2011 12:46

Började fundera efter att någon påpekade att det aldrig kommenterades i dennes blogg...


Om man bloggar, så skriver man ju om det man känner för just då... Ibland så får man kommentarer på sina inlägg ibland inte.. I min värld är det oviktigt. Jag bloggar inte för att få bekräftelse på att det finns personer ute i cyberrymden som är så pass uttråkade så att dom läser just min blogg... *hahahaha*


Men i alla fall...


Låt säga att jag skriver något som verkligen upprör någon annan och denne kommenterar min blogg med någon som innebär att denna person inte håller med min åsikt. Publicerar jag den kommentaren eller raderar jag den och anser att "jaja... Personen i fråga vet ju inte vad jag menar iaf, så f*ck it!"


Eller publicerar jag den och tar åt mig av kommentaren och kanske inser att jag va nog kanske lite negativ i mitt inlägg... Eller jag kanske har formulerat mig konstigt...


Eller ska man ta åt sig så pass mycket att man aldrig törs blogga om ämnet igen?


Min fundering är alltså (för er som jag lyckades villa bort)...


Om man bloggar, ska man väl stå för det man har skrivit i bloggen och publicera alla kommentarer, negativa som positiva. För alla har ju rätt till en åsikt! Eller??


Man kan väl inte (om man har turen) välja att enbart publicera sånt som är bra, eller såna som håller med mig?


Allra helst om man bloggar och ställer en massa frågor som man vill ha en åsikt om...


Vad tycker du??


Och sen så, alla inlägg som skrivs påverkar ju människor olika. Jag kanske bloggar om något som jag tycker är totalt åt h*vete medans någon annan anser att det är ett i-landsproblem. Ibland rasslar det till och man har massor av kommentarer och ibland har man inga alls...


Och en sak till... Jag vet en som kommer ta åt sig av detta och detta är INTE riktat mot dig! Jag vet massor av bloggerskor/bloggare som sållar i sina kommentarer. Och tror att om man skriver något som visar att man inte håller med så "hatar" man automatiskt den personen osv... Så du behöver INTE ta åt dig... Men du kan ju klura lite på vad jag menar... ;)


Jaja... Ni som fick ut något vettigt av detta, kan ju slänga in en tanke eller två om ämnet...


Själv ska jag försöka vara lite effektiv och diska lite...


  

 
 
Ingen bild

sis

28 januari 2011 13:18

Förstår va du menar. Jag publicerar allt här sållas ingen bort. Har tagit bort en kommentar i efterhand. Men de beror nog på jag har mina aningar vem de va trots anonym. B-)
Hur mår du och all den värk du har lite här och var ? Hoppas bättre. Kram

 
Ebbann

Ebbann

28 januari 2011 22:08

Du komenterade på hejpodig's blogg att hennesheader var fin.
Det var jag som gjorde den :D

http://www.snorptorpan.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

29 januari 2011 13:40

Jag publicerar alla kommentarer som inte är reklam =) Och ibland när folk skriver "Kom in på min blogg o kolla!!" Och sen skriver adressen dit typ 10 ggr.. Om dom vill ha in mig där kan de ju börja med att skriva en "riktig" kommentar och vara lite trevliga först =)=)

http://twofatladies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintkvakan - 30 juli 2012 15:47

Är och badar med Nikko och lånebarnet Emilia!

Av mintkvakan - 25 juli 2012 03:44

Trött just nu, vill hem och sova... Önskar att våra gubbar och gummor kunde stöka runt lite så man får något att göra....

Av mintkvakan - 24 juli 2012 05:19

Bara 1timme och 45min kvar tills man får åka hem. Trött som fan är jag idag....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 12:41

"Den förlorade sonen" kom förbi för att låna telefonen så han kunde ringa till UL, och höra om hans mobil hittat dit som utlovat....

Av mintkvakan - 9 juli 2012 01:13

... får man åka hem! Sen ska jag vara ledig en vecka! Och bara umgås med mina nära och kära!...

Translate

Min Facebook Sida

Presentation


Mina ord mina tankar. Kan du inte hantera dom råder jag dig till att sluta läsa denna blogg!

Min Bamse

  Min Bamse, chihuahua/papillon korsning, och världens fåntratt!

Sök i bloggen

Missa inget

Vännernas Bloggar

Intressanta bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du körkort?
 JA
 NEJ
 Håller på att ta
 Inte 18 än...

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Creeper

Pinga Frisim Creeper MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards